donderdag 23 april 2015

Briefje Van Papa

Dag mijn klein vriendje, mijn zoontje, mijn klein wondertje...

Mama en papa zijn nu echt wel aan het aftellen naar jouw komst.. 
Als we de datum juist hebben dan resten er nog 26 dagen vooraleer we jou in onze armen kunnen nemen. Het was lang geleden dat ik jou nog eens zien friemelen heb in mama's buik, maar gisteren was papa weer in de wolken toen hij jouw poepje en voetje tegen mama's buik zag porren. Je leek zo dichtbij maar tegelijk nog altijd zo ver weg.. 
Ik hoop dat wanneer je geboren bent ik ook snel een band kan opbouwen met jou zodat je snel weet dat je even veilig bent bij papa als bij mama. Maar voorlopig ben je nu nog even het veiligst in mama's buikje.
Lieve schat, jij bent nu al mijn oogappel en ik ben nu al zo trots op jou. 
En liefste vrouwtje en liefste mama in spe, ik ben ook zo trots op jou, je hebt al veel gepiekerd en pijn gehad en vele dokters en paniekaanvallen getrotseerd en ondertussen nog eens voor mij gezorgd. Ik hou van jou, zoveel dat ik jou elke dag, elk uur, elke minuut en elke second in mijn hartje draag en aan jou denk. En ik hoop dat ik jullie evenveel kan gelukkig maken zoals jullie mij gelukkig maken..
Veel liefs en kusjes van papa en jouw mannetje.
Xxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten