maandag 20 april 2015

Angelsounds

Ik had nogal een dubbel gevoel toen we een Angelsoundstoestel van mijn schoonzus kregen. Sure, elke dag naar onze spruit zijn hartje luisteren lijkt hemels, maar wat als je het op een dag niet meer hoort? Paniek?
Foert, dachten we, proberen maar. Ook al was ik nog maar zes weken ver.. Het resultaat leek logisch, niets te horen behalve wat gebroebel en mijn eigen hartslag.
Tot vorige week, toen we beslisten om het bakje nog eens uit te halen en mijn lief zijn Dr. Dre-koptelefoon erop aan te sluiten. Aaaaah, hemels, dat geratel van dat kleine hartje. Zelfs op de meest emotionele, hormonale dag tovert dat geluid een gigantische glimlach op mijn lippen.
Tot nu toe klopt zijn hartje nog altijd stevig verder, dus panikeren is nog niet nodig geweest. Anders vliegt het spel in de vuilbak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten