maandag 20 april 2015

I Do, I Do

Het is maar weer eens gebleken dat mijn lief en ik alles doen zoals het niet hoort. Nog geen maand uit elkaar met mijn vorig lief en die nieuwe was er al. Voor de eerste keer samen op reis na 3 maand en zwanger terugkomen, schande!
En nog niet eens een dag samengewoond.
Als kers op de taart ook nog eens nonchalant rondbazuinen dat we gaan trouwen, nog voor ik een deftig huwelijksaanzoek had gekregen. GĂȘnant zeg.
Maar uiteindelijk valt alles toch maar weer eens op zijn plooi en vind ik het eigenlijk ontzettend leuk dat we de dingen niet volgens het boekje doen.
Ik ben namelijk sinds gisteren de trotse bezitter van een echte verlovingsring. En een huwelijksaanzoek. Met kaarsjes en champagne en verrassingen en lekker eten en een stuntelig maar o zo schattig aanzoek.
En kijk, zo zal het leven in schande over minder dan een maand ook ten einde lopen.
“Of all forms of caution, caution in love is perhaps the most fatal to true happiness.”  - Bertrand Russell, The Conquest Of Happiness.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten