dinsdag 23 juni 2015

Déjà-vu

We zijn terug waar we begonnen zijn. Op de materniteit. Met ons drie.

Want joepie, ik mag de voorbije gelukzalige weken afsluiten met een baarmoederontsteking. Of blaasontsteking. Of iets anders. Ze weten het nog niet helemaal, we wachten de uitslagen van de onderzoekjes af. Alleszins een zware ontsteking in het kleine bekken die gisteren gepaard ging met heel hevige buikpijn en hoge koorts.
Dus ik heb een infuus met antibiotica. En gelukkig een kamer op materniteit zodat mijn twee mannen bij mij kunnen blijven want 's nachts rondhuppelen en Niel in mijn armen houden zit er nog niet echt in...

Het doet alleszins raar om hier terug te zijn. Dezelfde kamers, dezelfde vroedvrouwen, Neonatologie op de gang. Het brengt heel veel naar boven.

Maar het brengt ook rust!
Terug eten op de schoot krijgen, lieve verpleegsters die mij helpen en mijn ventje die zich over Niel ontfermt als hij weent of als ik wil slapen.
Een geluk bij een ongeluk dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten