donderdag 20 april 2017

Een bed vol jongens

Dag kleine baby,

Jouw broer slaapt graag in het grote bed van mama en papa. Soms wordt hij 's nachts wakker en wil hij niet alleen zijn. Dan mag hij tussen ons slapen.
Terwijl je broer en je papa liggen te snurken, ben ik aan het genieten van alle mannen in mijn bedje. Ook van jou. 
Want terwijl die twee andere slapen, begin jij zachtjes te bewegen in mijn buik. Alsof je heel stilletjes wil laten weten dat ik niet de enige ben die wakker is, jij bent er ook. Dan verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht en probeer ik, zonder jouw broer wakker te maken, mijn hand tussen de matras en mijn buik te duwen. En dan probeer ik te voelen waar jouw poepje zit, en jouw handjes en jouw voetjes.
We spelen dan een beetje samen. Jij duwt je handje of je voetje tegen mijn buik en ik duw zachtjes terug. En die twee snurkers, die weten van niets. Op dat moment is het enkel jij en ik. In mijn bed vol jongens ♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten