zondag 20 september 2015

Gelukzak

We trekken er op uit.

Net wat ik momenteel nodig heb, vijf dagen weg van alles en iedereen.
Geen verplichtingen, geen huishouden, niemand die me in de gaten houdt.
Niet meer doen alsof alles dik oké is als ik in gezelschap ben.
Gewoon ik en mijn twee mannen. Op uitstap, op hotel, ver weg!

We hadden dit tripje gepland omdat ik bijna terug begin te werken en mijn 'verlof' er dus bijna op zit.
De realiteit komt snel dichterbij...
Wat ben ik blij dat we dit toen beslist hadden. Wat ben ik blij dat David net nu twee weken verlof heeft, net wanneer het voor mij helemaal niet meer ging.

Want eerlijk gezegd, alles gaat beter als hij er is.
En nu krijg ik vijf dagen alleen maar hem. En Nieltje. Alles wat een gelukzak zoals mij nodig heeft.

Tijd om te rebooten.
Ik ga offline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten