donderdag 21 januari 2016

#likeaqueen

Ik kom net van te vertellen dat ik dringend eens wat aan de toestand van mijn lijf moet doen, maar ik ben misschien een beetje van gedacht veranderd.
Het is allemaal de schuld van Constance Hall, en die like a queen-hashtag.

Even wat achtergrond: Constance Hall is een Australische mama van 4 kinderen die op haar blog een oproep deed aan de mama's van de wereld om een foto online te zwieren van zichzelf met de hashtag #likeaqueen. Een foto van hun lijf, sinds de baby. Foto's van striemen en flubber en overtollige huid.
Het blijkt een ferme hit, zoek gerust eens op op lnstagram!

Na veel twijfelen nam ik ook deel, maar dan wel enkel in een privé Facebookgroepje met allemaal mama's. En we waren zo lief voor elkaar. En we waren allemaal zo imperfect. En eigenlijk ook zo mooi...

Dikke buiken, hangborsten, dikke billen. We hebben ze allemaal. En dat die baby nu 3 of 30 maand is, het maakt echt niet uit.
Ons lijf is ferm aangevallen door dat mormel, geef ons anders gewoon de tijd om weer op ons plooi te komen.

Dank u, mevrouw Hall. Ik aanvaard mezelf weer een klein beetje meer.
Er zijn genoeg prinsessen op de wereld met perfecte, ongeschonden lijfjes. Maar wij queens hebben nu andere prioriteiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten